Művészeti szakgimnáziumi alkalmassági vizsga

Szakgimnáziumunkba jelentkezőknek az alkalmassági vizsgáról külön értesítést nem küldünk.

Alkalmassági vizsgánkat 2019. február 23-án 10 órakor kezdjük.

Feladatok:

  • Kompozíciós kreatív feladat. (Kompozíciós és színérzék mérése.)
  • Csendélet látványszerű megfestése (akvarell vagy tempera)
  • Tónusos rajz készítése
  • Otthoni munkák bemutatása, elbeszélgetés (10 db otthon készült, önálló munka)

A grafika és festő szakra jelentkezők az alábbi eszközöket hozzák magukkal:

Grafit ceruza ( 2B ), radír, A/3-as műszaki rajzlapok, akvarellfesték, ecset, paletta, vizes edény, tűfilc, színes ceruza, csipesz vagy ragasztó szalag (papír rajztáblán való rögzítéséhez)

Nagy fába vágtuk a fejszénket…

2019. február 1-jén 50 diákommal elutaztunk Budapestre, hogy megnézzük a Nemzeti Színházban Az ember tragédiáját.

A rendező, Vidnyánszky Attila messzemenően kihasználta a Nemzeti Színházban rendelkezésre álló hang- és fénytechnikát, így igazán látványos előadásban lehetett részünk. Klassz ötlet, hogy a nézőtér egy része a színpadon kapott helyet, így izgalmasan közel kerültünk a mozgalmas játékhoz.

Olvasson tovább... “Nagy fába vágtuk a fejszénket…”

A magyar kultúra napja iskolánkban

1823. január 22-én Szatmárcsekén fejezte be Kölcsey Ferenc a Himnusz írását. 1989 óta ez a nap a magyar kultúra napja, mely minden évben alkalmat ad arra, hogy figyelmet szenteljünk nemzeti kultúránk hagyományainak.
Ebben az évben iskolánk színjátszócsoportja – Kiss T. István színművész vezetésével – méltó megemlékezéssel készült erre a jeles napra.

Olvasson tovább... “A magyar kultúra napja iskolánkban”

Ideiglenes órarend

Ideiglenes csengetési rend

2018. december 15. (szombat)

  1.     7:30     –       8:05
  2.     8:10    –       8:45
  3.     8:50    –       9:25
  4.     9:40    –     10:15
  5.   10:20     –     10:55
  6.   11:00     –     11:35
  7.   11:40     –     12:15
  8.   12:20     –     12:55

#jóttenni

Idén először csatlakoztunk az Iskola Verzió filmes oktató programhoz, amelynek keretében emberi jogi dokumentumfilmeket mutatunk be európai alkotóktól, majd a látottakról beszélgetünk, így fejlesztve a kreatív és kritikus gondolkodást, az érzékenységet globális emberi ügyek iránt.  December 3-án a végzős évfolyam média órájába beépítve a #jóttenni című holland dokumentumfilmet néztük, ahol felmerült az önkéntes-turizmus, az önkéntesség, a kalandvágy, az önismeret fejlesztése, a szegénység és annak ábrázolása a médiában, saját munkatapasztalat kérdése.

Olvasson tovább... “#jóttenni”